• ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ ۰۰:۴۰:۳۶
  • در طراحی و دکوراسیون داخلی مجتمع فرهنگی
  • توسط argan2
  • بازدید: 2111
  • اخرین ویرایش: ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ ۰۹:۵۶:۰۱
  • چاپ نوشته هاچاپ پی دی اف
طراحی گالری هنری مینارت

طراحی گالری هنری مینارت

 

طراحی گالری هنری مینارت

ارگان معماری می نویسد: طراحی داخلی گالری هنری،معماری گالری هنری طراحی داخلی گالری هنری،معماری گالری هنری طراحی داخلی گالری هنری،معماری گالری هنری طراحی داخلی گالری هنری،معماری گالری هنری

طراحی گالری هنری Minart

این گالری طراحی مجدد فضا می باشد. معماری قبلی توسط آلبرتو داویلا(معمار برزیلی) انجام شده است. این گالری بخشی از مجموعه ی باشگاه تنیس میناس می باشد و قرار است برای برگزاری نمایشگاههای موقت مورد استفاده قرار گیرد بویژه نمایشگاههای هنر معاصر.

طراحی گالری هنری Minart

طراحی گالری هنری مینارت

محدودیتی که طراحان این گالری با آن روبرو بوده اند، سقف کوتاه محیط بوده است و کاری که طراحان در مقابل این محدودیت انجام داده اند، افق بوده است. به طوری که در نگاه به این محیط، فضای بی کران در ذهن تداعی می شود.

گالری هنری مینارت

طراحی گالری مینارت

علاوه بر این، برای ایجاد جلوه های طبیعی و مصنوعی در این گالری از نور کمک گرفته شده است. بازی با نور و رنگ های مختلف امکان پوشش برگزاری گالری های مختلف که به رنگ ها و رفلکس های متفاوتی نیاز دارند را در اختیار مجریان قرار خواهد داد. نور طبیعی از پنجره ها، نور مصنوعی و نیم سایه ها نیز، امکان بازی با نور را در اختیار قرار می دهند. همینطور که در تصاویر مشخص است، میتوان بوسیله نور و رفلکس ها کاری کرد که گوشه ها کاملا محو شود و یک محیط بیکران خلق شود.در این محیط یعی بر این است که به بیننده حس را رفتن در ابری از نور القا شود.

طراحی گالری هنری مینارت

طراحی گالری هنری مینارت

طراحی گالری هنری مینارت

معمار : MACh Arquitetos

 

موقعیت : میناس گرایس، برزیل

مساحت : 410 متر مربع

سال : 2013

اشتراک

دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...

Leave a reply

نام:: فیلد اجباری.
آدرس رایانامه: فیلد اجباری. غیر فعال
وبسایت::
کد امنیتی:: فیلد اجباری.
دیدگاه: فیلد اجباری.