• ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ ۰۵:۵۹:۱۶
  • در طراحی و دکوراسیون داخلی مجتمع ورزشی
  • توسط argan2
  • بازدید: 1572
  • اخرین ویرایش: ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ ۲۰:۰۴:۲۱
  • چاپ نوشته هاچاپ پی دی اف
تالار طلایی

تالار طلایی

 

تالار طلایی

به گزارش ارگان معماری: باشگاه ورزشی واساس (((Vasas Sportclub) یکی از قدیمی ترین و موفق ترین باشگاه های مجارستان است. این ساختمان در سال 1911 میلادی در بوداپست (Budapest)، پایختت کشور مجارستان تاسیس شد و در حال حاضر دارای 45 مدال طلای المپیک و 40 قهرمان جهانی می باشد.

تالار طلایی

از بین 30 ورزشی که در این باشگاه فعالیت می کنند، شمشیربازی، با 9 قهرمانی المپیک، بیشترین سابقه قهرمانی را دارد. آخرین پیروزی در بازیهای 2012 لندن بود که Aron Szilagyi مدال طلای شمشیربازی را بدست آورد. Aron از 9 سالگی در همین باشگاه تمرین می کرده است.

 

تالار طلایی

سالن اصلی در منطقه سبز بوداپست قرار گرفته. دراین میان، طرح های نوسازی توسط شرکت A4 Studio در سال 2012 طراحی و اجرا شدند. اعضای تیمی که در این طرح همراهی کردند، بدین شرح می باشند:Geza Kendik, Zoltan Papp, Orsolya Maza

تالار طلایی

حضور نور طبیعی در سالن و ارتباط بصری مناسب بین فضاهای داخلی و پارک اطراف، باعث بوجود آمدن تمرکز بیشتر ورزشکاران شده است. سطح زیگزاگی که در نمای شمالی دیده می شود، اجازه می دهد که نور در بهترین حالت ممکن خود، به درون بتابد. در ضمن رنگ طلایی نما، اشاره به موفقیت های سابق و فعلی این باشگاه دارد. تالار طلایی Golden Hall نامی است که امروزه براین ورزشگاه نهاده اند.

تالار طلایی

 

برای دیدن ادامه تصاویر به همراه پلان ها به گالری رجوع کنید

 

اشتراک

دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...

Leave a reply

نام:: فیلد اجباری.
آدرس رایانامه: فیلد اجباری. غیر فعال
وبسایت::
کد امنیتی:: فیلد اجباری.
دیدگاه: فیلد اجباری.