• ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ ۰۰:۰۰:۰۱
  • در معماری و طراحی داخلی خانه
  • توسط argan2
  • بازدید: 1964
  • اخرین ویرایش: ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ ۱۲:۰۷:۰۵
  • چاپ نوشته هاچاپ پی دی اف
خانه باغ آسمانی

خانه باغ آسمانی

خانه باغ آسمانی

به گزارش ارگان معماری:خانه باغ آسمانی در جزیره سنتوسا (Sentosa) در نزدیکی سنگاپور واقع شده است. ساختمان های همسایه این خانه با فاصله کمی از آن قرار دارند. بنابراین استراتژی معمار برای ساخت یک دیوار جامد از سمت هر همسایه جانبی برای رعایت حریم خصوصی لازم بوده است.

خانه باغ آسمانی

در این ویلا برای تامین نور بخشی از ساختمان، از نور مرکزی که در سقف تعبیه شده بود و همچنین پله خوبی که نسیم دریا را نیز به ساختمان وارد می کرد، استفاده شد. همچنین یک تراس بسیار زیبا و بزرگ رو به منظر فوق العاده جزیره، از دیگر ویژگی های بارز این طرح است. چند تراس سبز دیگر نیز بر جذابیت و خاص بودن این خانه افزوده اند که قصد بر این بوده که هر پشت بام، باغی باشد برای ساکنین همان طبقه که آن ها احساس کنند که در خانه ای تک طبقه زندگی می کنند.


خانه باغ آسمانی

این ویلا توسط ویلکینسون (Guz Wilkinson) در سال 2010 طراحی و ساخته شد. در داخل خانه نیز با استفاده از حوض های آب کاملا طبیعی، سعی شده است تا طبیعت را به داخل فضاها بکشاند. حتی معمار با طراحی فرم خاص پلکان که به صورت ارگانیک ساخته شده است، بر هدف خودش تاکید بیشتری کرده است. همچنین می بینیم که در یک سمت خانه استخری بسیار مهیج تعبیه شده است که لذت فراوانی به ساکنین می بخشد.


خانه باغ آسمانی
اشتراک

دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...

Leave a reply

نام:: فیلد اجباری.
آدرس رایانامه: فیلد اجباری. غیر فعال
وبسایت::
کد امنیتی:: فیلد اجباری.
دیدگاه: فیلد اجباری.