• ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ ۱۴:۵۹:۳۰
  • در ایده های جدید معماری
  • توسط argan2
  • بازدید: 1788
  • اخرین ویرایش: ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ ۱۹:۳۳:۴۴
  • چاپ نوشته هاچاپ پی دی اف
هتل در سنگاپور

هتل در سنگاپور

 



هتل مارینا در سنگاپور


به گزارش ارگان معماری: اگر از گردشگران و توریست های ایرانی که به سنگاپور می روند مشاوره بگیرید که چه هتلی بهترین هتل است در بین هتل هایی که نام می برند حتما مارینا بای سندز هم نام خواهند برد. این هتل یکی از متفاوت ترین هتل هایی است که در سنگاپور ساخته شده است و عظیمت زیادی دارد. به عنوان مثال از تعداد اتاق های این هتل می توان رونق هتل را دریافت. حدود ۲۵۶۰ اتاق در این هتل وجود دارد که هر روز در حال پذیرایی از گردشگران داخلی و خارجی می باشد. امکانات و خدمات هتل هم زبان زد است.

هتل مارینا در سنگاپور

مهمتر از همه اینکه سرویس های ویژه ای برای نگهداری از اطفال دارد که درست مثل یک مهد کودک به مسافران کمک می کند سفر خوبی داشته باشند. از طرفی صرافی خوب و معتبری هم در هتل وجود دارد که می توانید از خدماتش بهره ببرید. امکانات دیگر این هتل، اتاق کنفرانس، ترانسفر فرودگاهی و … می باشد که کم کم به آن می پردازیم.

هتل مارینا در سنگاپور

از امکانات رفاهی و تفریحی این هتل بزرگ می توان به سرویس نگهداری کودکان – کازینو اشاره کرد. بنابراین اگر کودک شیرخواره دارید می توانید به راحتی به خدمه های هتل او را بسپارید و به دید و بازدید بروید هرچند کمتر مادر ایرانی پیدا می شود که دلبندش را به همراه خود نبرد.

هیچ هتل معروفی نیست که استخر نداشته باشد. استخر های این هتل نیز استخری رو باز است و از مرکز سلامت آب گرم هم بهره می برد که برای درمان و سلامت مورد استفاده قرار می گیرد و در اختیار مسافران است.

برای معلولین عزیز هم اتاق های خوب و مجهزی تدارک دیده شده که می توانند به راحتی اقامت خوبی در این اتاق ها داشته باشند. از هر قسمتی از هتل که استفاده نمی کنید حد اقل از مرکز بدنسازی متفاوت این هتل استفاده کنید. سرویس خانه داری هتل نیز برای رفاه شما برقرار می باشد.

هتل مارینا در سنگاپور

اگر سفرتان کاری است و قصد گرفتن مراسم و ضیافت دارید سالن های این هتل دقیقا با تمام امکانات برای شما طراحی شده و در اختیارتان است. برای عبور و مرور راحت و بی دغده نیز می توانید از ترنسفر فرودگاهی هتل استفاده کنید.

هتل مارینا در سنگاپور

اگر در طول سفر لباستان چروک شود نگران نباشید در دوقدمی شما در هتل لباسشویی و خشکشویی و اتوکشی فراهم است. برای خرید هم لازم نیست که بیرون از هتل را پرسه بزنید کافیست به بخش فروشگاهی هتل سری بزنید. هر نوع سوغات سنگاپوری در آن خواهید دید. اگر هم نیاز به خود پرداز دارید می توانید از دستگاه ای تی ام هتل استفاده کنید. خدمات تور و تورهای داخلی و راهنمای گردشگری هم در هتل برقرار است که می توانید استفاده کنید

 

سایر امکانات هتل به صورت ستوران – پذیرش شبانه روزی – اتاقهای پاک و بدون سیگار – آسانسور – پذیرش و تحویل سریع – گاوصندوق – فروشگاه در هتل – تهویه – محل مخصوص کشیدن سیگار – بار می باشد.


اشتراک

دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...

Leave a reply

نام:: فیلد اجباری.
آدرس رایانامه: فیلد اجباری. غیر فعال
وبسایت::
کد امنیتی:: فیلد اجباری.
دیدگاه: فیلد اجباری.