• ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ ۲۰:۵۳:۲۹
  • در کاشی و سرامیک
  • توسط argan2
  • بازدید: 1235
  • اخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ ۱۱:۵۶:۴۱
  • چاپ نوشته هاچاپ پی دی اف
معرفی کارخانه کاشی و سرامیک احسان آریا میبد

معرفی کارخانه کاشی و سرامیک احسان آریا میبد



شرکت کاشی احسان آریا

تاریخچه
در سال 1365 با تأسیس کارخانه‌ کاشی احسان میبد، این گروه صنعتی در عرصه تولید صنعت کاشی سرامیکی شروع به فعالیت کرد. شرکت احسان نیروی میبد (گرانیت آریا)، کاسپین سرام و شرکت آریا لعاب میبد، دیگر اعضای این خانواده‌ معتبر تولیدی هستند. با آغاز پروژه EMG تاشکند، این گروه صنعتی تولیدات خود را به بیرون از مرزهای کشور نیز فرستاده و در این راه موفقیت زیادی کسب کرده است و نیز موفق به صادرات پایدار دانش فنی شده است. اکنون این گروه صنعتی با دارا بودن بیش از 750 نفر پرسنل مستقیم و ده‌ها پیمانکار و تأمین‌کننده مواد اولیه و شبکه فروش، یکی از معتبرترین و با سابقه‌ترین اعضای صنعت کاشی و سرامیک کشور است. ما افتخار داریم که در مسیر تکامل این صنعت، در طی 30 سال گذشته، با وجود مشکلات و مخالفت‌های بسیار، موفق شدیم آغازگر راهی باشیم که حتی با گذشت زمان، مورد تأیید سایر پیشگامان این صنعت نیز واقع شده و این دلالت بر درستی مسیری است که ما انتخاب کرد‌ه‌ایم.
چشم انداز
گروه صنعتی EMG با هدف گسترش سرمايه گذاري در داخل کشور و ايجاد اشتغال، کاهش وابستگي به کشورهای خارجي، شکوفايي اقتصادي و رشد و تعالي صنعت کشور در زمينه کاشي و سراميک تاسيس و توام با جريان همسوئي با فرايند جهاني شدن تاسیس و مشغول به فعاليت مي باشد.


آدرس دفتر فروش مرکزی تهران : خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز جنوبی، گرمسار غربی، بهار 1، بهار 2، پلاک 26، زنگ 8

آدرس دفتر فروش مرکزی یزد: یزد، بلوار جمهوری، فروشگاه EMGمیبد ، شهرک صنعتی جهان آباد ، بلوار نسترن ، نسترن 4
 

جهت سفارش محصولات کارخانه کاشی احسان آریا میبد از طریق شماره تماس های شرکت با ما در ارتباط باشید. «واحد فروش: 09165390085»«مدیریت: 09168185790»    «تلگرام: arganceramtile@ »


اشتراک

دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...

Leave a reply

نام:: فیلد اجباری.
آدرس رایانامه: فیلد اجباری. غیر فعال
وبسایت::
کد امنیتی:: فیلد اجباری.
دیدگاه: فیلد اجباری.