• ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ ۰۰:۰۰:۰۱
  • در طراحی و دکوراسیون آشپزخانه، غذا خوری
  • توسط argan2
  • بازدید: 1258
  • اخرین ویرایش: ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ ۱۱:۲۰:۵۴
  • چاپ نوشته هاچاپ پی دی اف
آشپزخانه

آشپزخانه ای که زباله ها را به سوخت تبدیل می کند

فروشگاه معماری

آشپزخانه

به گزارش ارگان معماری:خانه های مدرن، تنها جایی برای پناه بردن ما به آن ها نیستند، بلکه جایی برای تولید زباله های ما نیز می باشند، چه بخواهیم و چه نخواهیم.


آشپزخانه

 تیم طراحی فیلیپس با نگاه به آینده ای که سلامت ما را دست خوش تغییر خواهد کرد، و با توجه به کاهش اثرات زیست محیطی که می خواهیم به آن دست یابیم، به فکر راه حل افتاد و پیشنهاد ساخت این آشپزخانه را مطرح کرد، آشپزخانه ای که در نگاه اول شبیه یک آزمایشگاه می باشد. مفهوم این آشپزخانه ؛ قدرت صرفه جویی، درست در قلب خانه شماست.

آشپزخانه

این سیستم پرپیچ و تاب که در هرجایی از آشپزخانه شما می تواند قرار بگیرد، فضایی برای ذخیره مواد غذایی و دفع ضایعات و زباله ها و روشنایی فضای شما می باشد. غذاهای تازه در لایه ای مخصوص قرارمی گیرد که نه فریزر است و نه یخچال، که این خود صرفه جویی در مصرف برق را سبب می شود. ردیفی از گیاهان تازه در بالای میز ناهارخوری، طراوات و شادابی خاصی به شما می بخشد.

آشپزخانه


آشپزخانه


آشپزخانه

روشنایی فضا توسط زباله های قابل بازیافت اتفاق می افتد، به این نحو که مواد قابل بازیافت و گیاهی و یک سری دیگر از زباله ها؛ با تولید گاز متان و کمپوست آنها، نور درخشان سبز رنگی را در محیط پخش می کنند.

آشپزخانه

آنچه که گروه فیلیپس به آن دست یافتند؛ قطعا شروعی بسیار مناسب برای آینده ماست. آنچه که به نظر می رسد، این است که این راه نیاز به دنباله رونده های دیگری هم دارد، تا آنجا که هر روز به آشپزخانه ای سبز تر برسیم و این نشان دهنده این است که ما راه درستی را انتخاب کرده ایم.

آشپزخانه

اشتراک

دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...

Leave a reply

نام:: فیلد اجباری.
آدرس رایانامه: فیلد اجباری. غیر فعال
وبسایت::
کد امنیتی:: فیلد اجباری.
دیدگاه: فیلد اجباری.