• ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ ۰۵:۰۰:۰۰
  • در برترین های معماری ایران
  • توسط argan2
  • بازدید: 1473
  • اخرین ویرایش: ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ ۱۶:۲۹:۴۹
  • چاپ نوشته هاچاپ پی دی اف
پروژه هزار و یک شهر

پروژه هزار و یک شهر


شرکت سرمایه گذاری ساختمانی عظام در باره پروژه هزار و یک شهر چنین اظهار داشته اند که این پروژه ، پروژه هزار و یک ایده است در دل یک مجموعه گردشگری مدرن و در کلاس جهانی. مجموعه‌ای که دروازه ای به ایرانی بهتر و پر رونق‌تر با مردمی شادتر و سرزنده‌تر است. هزار و یک فرصت برای سازندگی و تحول؛ هزار و یک فرصت برای سرمایه‌گذاری و کسب و کار؛ هزار و یک فرصت برای پویندگی و بالندگی هنر و فرهنگ ایرانی؛ هزار و یک فرصت برای تفریح و استراحت و هزار و یک تنوع برای سرگرمی‌های سالم. در سال ٨٩ شهرداری تهران فراخوانی را برای زمین پروژه برگزار کرد که شرکت سرمایه گذاری ساختمانی عظام، با توجه به توانایی مالی بالا و ارائه بهترین طرح کاربری زمین، ساخت و بهره برداری از این پروژه عظیم را بر عهده گرفت.

پروژه هزار و یک شهر

پروژه هزار و یک شهر

 پروژه هزار و یک شهر، یک مقصد گردشگری در کلاس جهانی است و از ١٠ زیر پروژه شامل:

 

بزرگ‌ترین مجتمع تجاری ایران

 

اولین تم پارک ایران

 

خیابان سرگرمی

 

سه هتل ٣، ٤ و ٥ ستاره

 

برج‌های اداری و هتل آپارتمان

 

پارک آبی

 

مرکز مطالعات اسلامی

 

و شهر هنر تشکیل شده است.

 


پروژه هزار و یک شهر

پروژه هزار و یک شهر

این شرکت با توسعه صنعت گردشگری علاوه بر ایجاد فرصت‌های ارزشمند تجاری در بخش خدماتی، ایجاد اشتغال و بهبود سطح رفاه در کشور، به دنبال تحول در این صنعت و ساخت آینده‌ای درخشان برای گردشگری ایران است. عظام با ساخت مقاصد توریستی مدرن و بی‌نظیر و همچنین با احیای میراث گذشتگان، قصد دارد که سبکی نوین در این صنعت خلق کند تا افق گردشگری ایران را برای کسب یک درصد از سهم جهانی این صنعت روشن‌تر نماید.

سرمایه‌های ملی ایران، مردم این کشور، جوانان و ظرفیت‌های پنهان این اقلیم هستند که با کسب سهم درخور از صنعت گردشگری جهانی می‌توانیم بدون وابستگی به نفت، حرکت و نشاط در کشور ایجاد کنیم و گامی بلند به سوی فردایی پر امید برداریم.

چشم انداز ما توسعه گردشگری به سبکی نوین، ایجاد یک مقصد گردشگری، به عنوان مرکزی پویا، خلاق و منحصر به فرد در منطقه، به همراه برخورداری از جایگاه رقابتی در سطح جهانی، میزبان شبکه گسترده‌ای از مراکز تفریحی، خدماتی، تجاری می باشد.

 


پروژه هزار و یک شهر

پروژه هزار و یک شهر

پروژه هزار و یک شهر

پروژه هزار و یک شهر
اشتراک

دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...

Leave a reply

نام:: فیلد اجباری.
آدرس رایانامه: فیلد اجباری. غیر فعال
وبسایت::
کد امنیتی:: فیلد اجباری.
دیدگاه: فیلد اجباری.