• ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ ۱۸:۱۴:۱۲
  • در معماری و طراحی داخلی شهرک
  • توسط admin
  • بازدید: 2035
  • اخرین ویرایش: -/-
  • چاپ نوشته هاچاپ پی دی اف
سن ملو

سن ملو

Saint Malo

قلعه حفاظتی، خیابانهای سنگفرش پیچ خورده و طرح شهری قرون وسطایی همه ویژگی های بسیاری از شهرهای اروپایی ساحلی هستند. اما هنگام کاوش در شهر فرانسوی سن ملو ، دشوار است که باور کنیم که این به سختی شهر اصلی است. آنچه که Saint-Malo از بسیاری از شهرهای اروپایی که در کنار دریا قرار دارد را جدا از محل قابل توجهی که از خط ساحلی خارج می شود جدا می شود. تاریخ پیچیده آن است که چگونه در جنگ جهانی دوم شدیدا ویران شد، اما به زیبایی شناسی اولیه بازسازی شد.

سنت مالو در قرن 1 قبل از میلاد، واقع در شمال غرب فرانسه واقع شده است، فاصله کوتاهی از محل فعلی آن در بریتانی است . اولین حل و فصل، در حال حاضر در حال حاضر St-Servan، توسط قبیله سلتیک ساخته شده است برای کنترل ورود به رودخانه رنس برای اهداف اقتصادی و نظامی. پس از سقوط امپراتوری روم، یک حلقه جدید که در نهایت تبدیل به شهر مخفی شهر مدرن شد، توسط راهبان فرار از جزایر بریتانیا ایجاد شد.

Saint Malo

در سال 1144 اسقف Jean de Châtillon به شهر سنت مالو وضعیت حقوق پناهندگی را تشریح کرد که باعث شد همه انواع دزدها و سرکش ها به آنجا بروند و آن را به خانه های ایده آل برای کورس فرانسوی یا King of France دزدان دریایی منصوب شد. کورس ها ثروت خود را با غارت کشتی های خارجی در کانال انگلیسی، حتی تا پلیموت در ساحل انگلیسی سفر کردند. همانطور که ثروت سنت مالا شروع به رشد کرد، محدودیت های شهر گسترش یافت و از جزیره به سرزمین اصلی عبور می کرد. با این حال، خط ساحلی سقفی همچنان نقش مهمی در تعریف مکان سنت مالو در جهان برای قرن ها به دست می آید.


Saint Malo

در سال 1940، نازی ها به شهر سن ملو حمله کردند و آن را بخشی از دیوار آتلانتیک قرار دادند. اگر چه در پایان جنگ کمتر از 100 نیروی نظامی و دو دستگاه ضد هواپیما باقی مانده بود، متفقین اعتقاد داشتند که نیروهای محور، در داخل دیوارهای شهر ساخته شده است. درنتیجه، سنت مالو به شدت توسط متفقین در سال 1944 بمباران شد و تقریبا به طور کامل توسط شلیک گلوله های آمریکایی و مقابله با نیروی دریایی انگلیس تقریبا به طور کامل از بین رفت. 80٪ از شهر از بین رفت.

در طی مدت 12 ساله 1948-1960، شهر آجر توسط آکواریوم توسط Malouins مشخص شده بازسازی شد. با این حال، به جای تلاش برای مدرن کردن سبک معماری در سنت مالو، آن را به شکوه اصلی خود بازگرداند، حفظ شخصیت قرون وسطایی آن است.

Saint Malo

کسانی که مسئول بازسازی آن هستند، برنامه ریزی آن را نزدیک به اصل، با چند اصلاح انجام می دهند. در حالی که قلعه تکرار و تبدیل به سالن شهر شد، بیمارستان و زندان در خارج از دیوارهای شهر نقل مکان کرد. منزل ها با نمادهای گرانیت مشابه بازسازی شده و تنها تعداد انگشت شماری از خانه های نیمه تراس از سال 1600 حفظ می شدند. در مقایسه با شهرهای دیگر که پس از جنگ دوباره بازسازی شدند، مانند ورشو و درسدن، هیچ نشانه آشکاری از ساخت و ساز مدرن وجود ندارد.

Saint Malo

Saint-Malo به نظر می رسد مورد مطالعه کامل برای بررسی زمانی که شهرهای اروپایی در اطراف سیستم های حمل و نقل قرون وسطی توسعه یافته بود، زمانی که نیاز به پیاده روی لازم بود و زمانی که ثروتمندترین در هسته شهری زندگی می کردند. امروز، در طول فصل پایتخت توریستی سن ملو، این شهر بیش از 200،000 نفر را شامل می شود. در تقریبا 57 نفر در هکتار، این نسبت متراکم تر از تراکم متوسط توکیو (25 نفر در هر هکتار) و ونکوور (22 نفر در هر هکتار) است و این یک نمونه فوق العاده از چگونگی ساخت شهرنشینی سنتی است و جمعیت های انبوه آن را می سازد بدون پیش فرض تبدیل شدن به یک megacity بلند بلند است.

Saint Malo

ارگان معماری دنیای اطلاعات معماری

اشتراک

دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...

Leave a reply

نام:: فیلد اجباری.
آدرس رایانامه: فیلد اجباری. غیر فعال
وبسایت::
کد امنیتی:: فیلد اجباری.
دیدگاه: فیلد اجباری.