• ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ ۰۰:۳۰:۰۰
  • در طراحی معماری و دکوراسیون هتل
  • توسط argan2
  • بازدید: 1294
  • اخرین ویرایش: ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ ۱۰:۴۶:۱۳
  • چاپ نوشته هاچاپ پی دی اف
نمونه موردی هتل

هتل د الیسیوم


هتل

این هتل در قلب استانبول قرار گرفته است و دارای یک رستوران منحصر به فرد و بار، حمام ترکی و سونا می باشد. اتاق ها کاملاً مجهز شده و
دارای دید پانورامایی به شهر استانبول می باشند. میدان تقسیم با این هتل 600 متر و ایستگاه مترو تقسیم فقط 300 متر فاصله دارد.

سوئیت های دوبلکس دارای عایق صوتی بوده و به سبک مدرن تزئین شده است. همه اتاق ها دارای محلی برای نشیمن با یک منطقه صندلی، تلویزیون LCD و یک DVD player می باشد. یک آشپزخانه با محل غذاخوری نیز موجود است. تمامی اتاق ها دارای حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی و امکانات بهداشتی می باشند.

بوفه صبحانه شامل تخم مرغ نیمرو شده، املت، نان تازه، انواع پنیر، میوه های تازه، عسل، مربا و ماست و غذاهایی منتخب از جهان می باشد. شما می توانید از غذاهای بین المللی برای ناهار و شام لذت ببرید.

انواع ماساژها و ماساژ درمانی در این هتل موجود می باشد. مهمانان همچنین می توانند در این هتل از مرکز تناسب اندام، استخر سرپوشیده، اتاق بخار و جکوزی بهره ببرند.

مرکز کنگره Lutfi Kırdar و مرکز کنگره استانبول تنها 10 دقیقه پیاده از این هتل فاصله دارند. فرودگاه آتاتورک 20 کیلومتر و فرودگاه سبیها 41 کیلومتر از این هتل فاصله دارد.

تعداد اتاق : 188

درجه هتل : 5 ستاره

عکس هتل

معماری هتل

تعداد و نوع اتاق: اتاق 2 تخته, اتاق 3 تخته, سوئیت, رویال, جونیور

امکانات هتل: رستوران و بار, استخر سرپوشیده, سالن بدنسازی, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانس, حمام ترکی, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری, فروشگاه, سرویس درمانی, سرویس ترانسفر, بوفه صبحانه

امکانات اتاقها: تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار , حمام, سشوار, صندوق امانات, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 24 ساعته, گاو صندوق, یخچال

برای مشاهده تصاویر بیشتر به گالری زیر مراجعه کنید

اشتراک

دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...

Leave a reply

نام:: فیلد اجباری.
آدرس رایانامه: فیلد اجباری. غیر فعال
وبسایت::
کد امنیتی:: فیلد اجباری.
دیدگاه: فیلد اجباری.