• ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ ۰۶:۰۰:۳۹
  • در طراحی و دکوراسیون دانشگاه و دانشکده
  • توسط argan2
  • بازدید: 1393
  • اخرین ویرایش: -/-
  • چاپ نوشته هاچاپ پی دی اف
طراحی داخلی ساختمان گروه فلسفه دانشگاه نیویورک

طراحی داخلی ساختمان گروه فلسفه دانشگاه نیویورک

طراحی داخلی ساختمان گروه فلسفه دانشگاه نیویورک

تحریریه معماری ارگان می نویسد: طراحی داخلی ساختمان آموزشی گروه فلسفه دانشگاه نیویورک سیتی به گروه معماری حرفه ای Steven Holl سپرده شد که در عرض سه سال توانستند هر یک از بخش های این ساختمان را متناسب به نوع رشته های آموزشی فلسفه در این دانشگاه بزرگ طراحی کرده و به نمایش بگذارند.

این ساختمان آموزشی که تلفیقی از علم هنر و فلسفه را در خود جای داده، توانسته به صورت حرفه ای و علمی نیز این علوم را در طراحی و دکوراسیون داخلی خود نیز قرار دهد.

به طوری که هر یک از بازدیدکنندگان و دانشجویان در کوتاه ترین زمان ممکن بتوانند با این نوع معماری داخلی انس گرفته و با بخش های مختلف این مکان آموزشی آشنا شوند.

اسکلت دیوار و بدنه پلکان های داخلی این ساختمان با انواع پنل های پلاستیکی، شیشه صنعتی با رنگ های مختلف صنعتی پوشانده شده که می توانند در انعکاس نور و روشنایی به داخل ساختمان نقش چشمگیری را ایفا کنند.

بدنه راه پله ها و نوع چرخش مدور پلکان های ساختمان بیشترین هزینه و فعالیت مستمر گروه معماری Steven Holl را به خود اختصاص داده که نوع طراحی و ایجاد سایه روشن های متوالی در آن این نوع عملکرد را به وضوح نشان خواهد داد. یا ارگان معماری همراه باشید

همچنین پنل های پلکان مدور این ساختمان با توجه به شکست پله ها در زوایای منظم و نامنظم هندسی طراحی شده و در مکان مورد نظر خود جای داده شده اند. همچنین این پروژه با فضای داخلی 30 هزار فوت مربعی خود علوم مفهومی رشته فلسفه را در طراحی داخلی کلاس های مختلف این ساختمان آموزشی در معرض نمایش گذاشته است.



تهیه و تنظیم: تحریریه معماری اَرگان

کپی با ذکر منبع (لینک) مجاز است

اشتراک

دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...

Leave a reply

نام:: فیلد اجباری.
آدرس رایانامه: فیلد اجباری. غیر فعال
وبسایت::
کد امنیتی:: فیلد اجباری.
دیدگاه: فیلد اجباری.