• ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ ۱۰:۵۱:۵۴
  • در طراحی داخلی با کناف
  • توسط admin
  • بازدید: 3338
  • اخرین ویرایش: -/-
  • چاپ نوشته هاچاپ پی دی اف
کناف

جدیدترین طراحی کناف

کناف

امروزه در اغلب معماری های داخلی ساختمان های مسکونی و تجاری از کناف سقف استفاده می شود؛ در ادامه این مطلب انواع طرح کناف برای سقف را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم که امیدواریم این طرح ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

سقف کاذب کناف باعث زیبایی بیشتر معماری داخلی ساختمان می شود. کناف سقف شامل مزایای زیادی نظیر نصب آسان و سبک بودن است و علاوه بر این سقف کناف با معماری ایرانی مطابقت و همخوانی دارد از این رو استفاده از کناف برای سقف امروزه در ایران رونق زیادی پیدا کرده است.

کناف

کناف

طرح کناف برای سقف روکش گچی است که به دلیل مزایا و جذابیت خاصی دارد که دارد در طراحی سقف ساختمان های مسکونی و تجاری از آن استفاده می شود. در ادامه توجه شما را به چند نمونه سقف کناف جلب می کنیم که این مدل ها طراحی متفاوت و کاربردی دارند و می توانند زیبایی و جذابیت را برای طراحی داخلی ساختمان تجاری و یا مسکونی به ارمغان بیاورند.

کناف

کناف

سقف کاذب کناف در انواع طرح های متنوع موجود هستند و همین تنوع زیاد در طرح ها باعث افزایش تقاضا و افزایش راندمان کاری کناف کاران شده است. از سقف کناف برای قسمت های مختلف ساختمان های مسکونی  استفاده می شود. طرح های به کار رفته در کناف اتاق خواب،  کناف سقف آشپزخانه، سالن پذیرایی و  کناف راهرو ورودی هر کدام دارای طرح های خاص و متفاوتی هستند. طرح و رنگ سقف کناف اغلب با توجه به مکانی که قرار است نصب شود انتخاب می شود.

کناف

طراحی داخلی ساختمان های تجاری امروزه از اهمیت زیادی برخوردار شده است. از سقف کاذب کناف برای طراحی سقف قسمت های مختلف ساختمان های تجاری استفاده می شود. برای جذابیت بیشتر سقف کناف بهتر است رنگ های به کار برده شده در این سقف کاذب با رنگ کفپوش و دیوارها مطابقت داشته باشد تا طراحی داخلی ساختمان متفاوت و شیک تر از همیشه به نظر برسد. علاوه بر رنگ های به کار برده شده در سقف کاذب کناف نورپردازی سقف کناف نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. برای طراحی نورپردازی سقف کناف از لامپ ها با طرح شیک و مدرن استفاده می شود که وجود این لامپ ها باعث مدرن تر به نظر رسیدن طراحی سقف کناف می شود.

کناف

کناف

کناف

کناف

کناف

طراحی و اجرای به روزترین نماهای داخلی و خارجی توسط شرکت معماری اَرگان

کناف

کناف

کناف

- طراحی و اجرای نماهای رومی، مدرن ، کلاسیک ، نئو کلاسیک ، فولد و دیگر سبک های معماری

کناف

شرکت معماری اَرگان

طراحی واجرای کناف به صورت مهندسی و با بهترین کیفیت

- شرکت معماری اَرگان با داشتن تیمی مجرب آماده خدمت رسانی در جنوب غرب کشور و در پروژه های بزرگتر در سرار ایران می باشد.
- لازم به ذکر شرکت معماری اَرگان گروهی می باشد که طراحی کناف را به صورت مهندسی و دقیق انجام میدهید.
- همکاری با پیمانکاران ، انبوه سازان و فعالین صنعت ساختمان

جهت مشاوره رایگان ، سفارش خرید و طراحی با ما از منوی تماس با ما در ارتباط باشید. (09391846114-09168185790)

برای مشاهده ادامه تصاویر به منوی کناف مراجعه کنید

اشتراک

دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...

Leave a reply

نام:: فیلد اجباری.
آدرس رایانامه: فیلد اجباری. غیر فعال
وبسایت::
کد امنیتی:: فیلد اجباری.
دیدگاه: فیلد اجباری.