• ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ ۱۰:۵۲:۴۸
  • در طراحی و دکوراسیون نشیمن ، پذیرایی
  • توسط argan2
  • بازدید: 4986
  • اخرین ویرایش: ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ ۱۴:۲۰:۵۲
  • چاپ نوشته هاچاپ پی دی اف
عکس دیوار پارتیشن

انواع دیوارهای جدا کننده مناسب اتاق پذیرایی

انواع مدل و طرح دیوارهای جدا کننده مناسب اتاق پذیرایی

به دلیل کوچک بودن فضای داخلی خانه های امروزی طرح های کاربردی بسیاری برای استفاده بهینه از تمام فضا توسط حرفه ای های این رشته ارائه شده است که در تمام بخش های دکوراسیون داخلی قابل اجراست . پیشتر در رابطه با فضاسازی درست و استفاده مفید از محیط در آشپزخانه را در دنیای مد نمناک شرح دادیم که در ادامه آن به اجرای همین ایده در اتاق پذیرایی و نشینمن خواهیم پرداخت که با استفاده از پارتیش ها و دیوارهای متحرک چوبی یا همان پانل های آماده که از جنس چوب هستند می توان اتاق پذیرایی را از نشینمن یا حتی اتاق خواب جداسازی کرد. در این گزارش با معرفی انواع دیوارهای آماده تزیینی تصاویری را برایتان آماده کرده ایم که می توانید در آپارتمان کوچکتان آنها را اجرا کنید.

دیوارهای جداکننده در دکوراسیون داخلی اتاق نشینمن:

برخی معتقدند استفاده از دیوارهای آماده فضای خانه را خفه می کند پس برای این گروه دیوارهای مشبک بهترین گزینه است . این دیوارها علاوه بر زیبایی، به خوبی نور را نیز منتقل می کنند. طرح های روی این دیوارها با برش ایجاد شده اند و به همین منظور باعث بسته شدن فضا نمی شوند.

قفسه های کاربردی دیوارهای جدا کننده چند منظوره:

عنوان کاربردی بودن به درستی به این دسته از دیوارهای جداکننده فضای داخلی اختصاص داده شده است چرا که علاوه بر جداکردن بخشی برای قرار گرفتن وسایل و محل مناسبی برای قرار دادن لوازم تزیینی است . این گنجه و قفسه از نظر بصری فضای بزرگ و باز اتاق را تبدیل به یک اتاق نشیمن و یک اتاق غذاخوری جدا از هم کرده است و در عین حال یکپارچگی فضا را نیز حفظ می کند. این قفسه همچنین مکانی عالی برای به نمایش گذاشتن گلدان ها و وسایل تزئینی محبوب شما است و از گنجه زیر آن نیز می توانید برای نگهداری وسایل دیگر استفاده کنید.

پارتیشن های طرح دار نوعی دیگر از دیوارهای جدا کننده :

 با استفاده از جداکننده های طرح دار چوبی می توانید به سبک قدیم به اتاق خود زیبایی بخشیده و علاوه بر ایجاد فضایی خصوصی در اتاق خواب مستر جذابیت تزئینی اتاق را نیز افزایش دهید.

پرده های همه کاره ای که دیوارهای جداکننده هستند:

 در چند تصویر انتهایی مطلب می بینید که پرده ای برای جداسازی فضای نشینمن در قسمت پشت مبلمان و یا محل قرار گرفتن تلویزیون نصب شده است که می توان از این دسته از لوازم هم به عنوان دیوارهای جداکننده البته با جنس و متریال متفاوت یاد کرد. در ادامه سلکشنی مربوط به توضیحات ارائه شده را مشاهده می کنید.


دیوار جدا کننده

دیوار جدا کننده

دیوار جدا کننده

دیوار جدا کننده

دیوار جدا کننده

دیوار جدا کننده

دیوار جدا کننده

دیوار جدا کننده

نمونه دیوار پارتیشن

نمونه دیوار جدا کننده

نمونه دیوار جدا کننده

دیوار پارتیشن

دیوار پارتیشن

دیوار پارتیشن

عکس دیوار پارتیشن

عکس دیوار جدا کننده

عکس دیوار جدا کننده

عکس دیوار پارتیشن

پارتیشن نشیمن

پارتیشن پذیرایی

عکس دیوار جدا کننده

عکس دیوار جداکننده

عکس دیوار پارتیشن

دیوار پارتیشن
اشتراک

دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...

Leave a reply

نام:: فیلد اجباری.
آدرس رایانامه: فیلد اجباری. غیر فعال
وبسایت::
کد امنیتی:: فیلد اجباری.
دیدگاه: فیلد اجباری.