• ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ ۰۸:۰۰:۰۰
  • در برترین های معماری ایران
  • توسط admin
  • بازدید: 1463
  • اخرین ویرایش: -/-
  • چاپ نوشته هاچاپ پی دی اف
بهترین شهر های ۲۰۱۸

بهترین شهر های ۲۰۱۸

بهترین شهرهای 2018

هدف از این روش شناختن ساکنان و گردشگران در مورد 23 عامل مختلف (که پس از آن به 6 دسته کلیدی - محل، محصول، برنامه ریزی، مردم، رفاه و ارتقاء تقسیم می شوند)، هدف از این روش جامع بودن در رتبه بندی کیفیت مکان و شهرت است. برای مثال، در طبقه بندی افراد، نقشه برداران به چیزهایی مانند نرخ مهاجرت و تنوع یک شهر نگاه می کنند، از جمله تعداد اقامتگران خارجی. همچنین در نظر گرفته شده است مقدار "داستان ها" و یا "اشاره" یک شهرستان تولید در سیستم عامل های وب مانند فیس بوک، گوگل و حتی TripAdvisor. و، بیشتر مربوط به معماران ما، شهرستانها بر اساس کیفیت خود محله، نشانه ها و پارک ها به ثمر رسید.

ما این عوامل را به شش دسته بندی تقسیم کردیم: مکان، محصول، برنامه ریزی، مردم، رفاه و ارتقاء. به طور خلاصه، عملکرد شهری در این

شش دسته بندی، نشان دهنده رابطه عادلانه و هویت رقابتی یک شهر در آینده است.

در اینجا 10 شهر برتر در هر سالن مشاورین Resonance 2018 " گزارش بهترین شهرهای جهان " قرار دارند .


# 10 شیکاگو، ایالات متحده آمریکا

بهترین شهرهای 2018

دو قرن Windy City به عنوان قلب ملت، استعداد، مواد و انرژی را به اندامهای دور آن می دهد و به یک شهر بزرگ طبیعی شهر تبدیل می شود. آن دارای برخی از زیرساخت های پیشرفته توسعه یافته در آمریکای شمالی است - آنچه ما به عنوان "سخت افزار یک شهر" نامیده می شود و طبقه بندی محصولات ما (که در آن شیکاگو به پایان رسید # 7 در سطح جهان)، و یکی از سخت ترین برنده است. موزه ها، فرودگاه ها و حمل و نقل عمومی سال ها طول می کشد تا برای حفظ و گران باشند، اما برای حیات وحش، اکتشاف شهری و توانایی بازدیدکنندگان شهر برای غرق شدن در مکان هایی مانند مردم محلی حیاتی هستند.

# 9 سن فرانسیسکو، ایالات متحده آمریکا

بهترین شهرهای 2018

تاریخ در تکرار در قلب شهری شهری کالیفرنیا. جوانان، غیرمسلمانان و بلندپروازان همیشه از روشنگری که نور مهتابی و غبارآلود سان فرانسیسکو را به ارمغان می آورد، به طرز چشم گیری فروبستند: آنها برای طلا آمده اند، و سپس آنها را برای تغییر جهان تغییر دادند (2017، 50 سالگرد تابستان عشق ) اخیرا، آنها برای بازتولید آن آمده اند. پیشگام ضد انحطاط جهانی، سان فرانسیسکو در حال حاضر جریان اصلی را تعریف می کند، اغلب با نوآوری در سیلیکون ولی، 45 دقیقه جنوب، اولین بار در خیابان ها آزمایش می شود.

# 8 بارسلونا، اسپانیا

بهترین شهرهای 2018

در پایتخت چینی کاتالانی، ترکیبی از اقلیم، ساحل، معماری و پرتقال بوخو. معماری برجسته و اغلب سورئالیستی وجود دارد. محله های رنگارنگ پالس با ضربه متناوب از edginess و پیچیدگی. مایل ها و مایل های سواحل و پارک های نمادین در همبستگی با آب و هوای سالم است که در تمام کافی شاپ ها بسیار راحت است.

# 7 دبی، امارات متحده عربی

بهترین شهرهای 2018

رویکرد دبی برای طراحی، معماری و فرهنگ مصرف کننده بهترین توصیف را به عنوان محرمانه و محکم توصیف کرده است. بلندترین ساختمان جهان. غنی ترین مسابقه اسب جهان. بلندترین چشمه های هنری دنیا. تنها اموال هفت ستاره در جهان است. و چون هیچ چیز فوق العاده ای در این جا وجود ندارد، پرطرفدار ترین مرکز در این سیاره است. بله، همه در اینجا، در پرطرفدارترین شهر امارات متحده عربی هستند.


# 6 سنگاپور

بهترین شهرهای 2018

چندین شهر در 50 سال گذشته به همان اندازه، همانند شهر سنگاپور، به همان اندازه افزایش یافته است. ظهور ناگهانی ناشی از سکته مستقل سیاسی و ناخوشایند و ناخوشایند به مرکز تحرک استعداد و گرسنگی (شلوغ ترین جهان) و پس از آن، سرمایه گذاری در مدیریت ثروت در آسیا، مهندسی نام تجاری در آن جاه طلبانه ترین است.

# 5 توکیو، ژاپن

بهترین شهرهای 2018

تحرک کینتیک دور دنیا، نوآوری و کارآیی توکیو از بازدید کنندگان جهانی چشم پوشی می کند. اما تنها زمانی که انگیزه ای برای این مهندسی افسانه ای و طراحی بزرگ در نظر گرفته شده است یکی دیگر از ویژگی های ظاهر می شود: انعطاف پذیری - در برابر اشعه های هسته ای، زمین لرزه، سونامی و در هفت سال گذشته، همه سه همزمان.

# 4 مسکو، روسیه

بهترین شهرهای 2018

جذاب و به طور فزاینده ای برای توجه جهانی گرسنه است؛ سرمایه پرمحتوا روسیه، یک معدن طلای فرهنگی است که در آن سنین است. هر مسافر به روسیه به شما می گوید که نفوذ روسیه - حداقل بازدیدکنندگان به پایتخت کشور - چیز بسیار واقعی است: شما در لحظه ای که در این مقصد بی پایان و پویا قرار دارید، تحت جادۀ مسکو قرار خواهید گرفت.

# 3 پاریس، فرانسه

بهترین شهرهای 2018

تعهد به هرج و مرج، پاریس را در قلب مسافران مشتاق به بازگشت و کسانی که پیش بینی اولین سفر خود را دارند، نگه می دارد. از آنجایی که چندین حملات تروریستی از هرج و مرج و وحشتناکی انجام شده است، پاریسی ها از دادن رضایت و غرور و غرور و غرور خود در غرور و افتخار شهرشان که در کنار ساحل و در عمق گذرگاه رنسانس، کشت، دفاع، بیش از یک هزاره

# 2 شهر نیویورک

بهترین شهرهای 2018

بهترین شهر در آمریکا مشخص نخواهد شد و یا در برابر همه شانس قرار می گیرد. عنوان "شهر که هیچ وقت خواب نمی بیند" به مدت طولانی به فعالیت های شبانه این پادشاهی بشریت مربوط می شود. امروزه، جاهطلبی های غیرقابل تحمیل فشارهای محدودی از آنچه که ممکن است در یک چارچوب شهری به وجود آورد، در حالی که سرزنش یک مکان برای نسل های آینده را پوشش می دهد.

# 1 لندن، انگلستان

بهترین شهرهای 2018

لندن، در حال حاضر، نمودار تنگ و بسیار سرپرستی ون از چند نژادی، خرده فروشی لوکس غافلگیرانه، دانشگاه ها و کالج های آرزو (بیش از 40 موسسات آموزش عالی در شهرستان مستقر هستند) و در نهایت! رستوران ها کت و شلوار از تعداد رو به رشد تعداد زیادی از سرگردان جهانی کنجکاو. این شهر در رتبه بندی شهرهای جهان قرار دارد؛ زیرا این تنها شهر روی سیاره است که 10 شریک تمام شش دسته از ما را به پایان رساند.

کپی برداری با ذکر منبع مجاز است

اشتراک

دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...

Leave a reply

نام:: فیلد اجباری.
آدرس رایانامه: فیلد اجباری. غیر فعال
وبسایت::
کد امنیتی:: فیلد اجباری.
دیدگاه: فیلد اجباری.