• ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ ۱۸:۰۰:۰۰
  • در طراحی معماری مجتمع تجاری
  • توسط admin
  • بازدید: 1020
  • اخرین ویرایش: -/-
  • چاپ نوشته هاچاپ پی دی اف
پوست دوم / LUKSTUDIO

پوست دوم / LUKSTUDIO

بوتیک,پوست دوم,

 تحریره معماری ارگان مینویسد: رجینا معجزه نام تجاری لباس زیر زنانه است که خود را در رویکرد نوآورانه و تکنولوژیکی خود برای طراحی و ساخت لباس زیر و لباس ورزشی استقبال می کند. Lukstudio به منظور اصلاح هویت فروشگاه خود، الهام بخش از لباس زیر یکپارچه و سبک وزن را به ارمغان می آورد و ایده
"پوست دوم صاف" را به یک فضای فیزیکی تبدیل می کند. 

بوتیک,پوست دوم,

 سایت Square Plaza در هنگ کنگ واقع در منطقه 73 متر مربع یک جعبه مستطیلی با ستون در مغازه است. لبه های مستقیم در ابتدا به منحنی ها خنثی می شوند و مانع اصلی مرکزی درون یک پشته از سطوح دایره ای پنهان می شود و دو نقطه ورود را هموار می کند. 

طراحی داخلی بوتیک

 سپس تمام سطوح با پانل های روکش چوب و کفپوش بلوط سبک به پایان رسید. تن پایه گرم نه تنها یک فضای گرم و راحت را تضمین می کند، بلکه یک بدن "ارگانیک" را نیز ایجاد می کند. لایه های مش سوراخ سفید در اطراف محدوده های منحنی: در مواردی پوشش، همپوشانی یا افشا، تقریبا به طوری که آنها قطعات پارچه های ظریف است که گفتگوی بازی با بدن چوبی است. اثر متقابل در یک صفحه نمایش دعوت شده و یک جریان مایع بین مناطق نمایش داده می شود. 

طراحی داخلی بوتیک

 در سمت راست، یک شبکه منحنی، مشتریان را از طریق یک منطقه محصول برجسته هدایت می کند، نمایش ویژه ویژه فصلی و اطلاعات مربوط به آنها را در قرص های زیر نشان می دهد. دو عدد دیگر از مش، محورهای مرکزی را محاصره کرده و یک منطقه نمایشگر را به طور خاص برای لباس های ورزشی شکل می دهند. 

طراحی داخلی بوتیک

 در سمت چپ فروشگاه، مجموعه ای از مانکن های صفحه نمایش یک گالری دیدنی و جذاب با مجموعه امضاء نام تجاری را تشکیل می دهد. با یک آینه از لحاظ استراتژیک در پشت فروشگاه نصب شده است، این دنباله ای ظریفانه به نظر می رسد به طور یکنواخت به عنوان یک حرکت می کند. هر مانکن یک نقطه کانونی در ستون نمایش است که نمایشگاه کامل یک محصول را سازماندهی می کند. جزئیات با مانکن های چرخشی نشان داده می شود؛ سینی چوبی نشان می دهد تنسنج های مربوطه و مشبک های دو تایی مش را در زیر فروشگاه رنگ های دیگر و منسوجات موجود برای مدل نمایش داده شده است. 

 در پشت فروشگاه، شکل چوبی پیچیده، تمام قسمتهای خانه را به تصویر می کشد و بارها و بارها برای امکانات بیشتر نمایش داده می شود. 

طراحی داخلی بوتیک

 با توجه به چالش برای مقابله با نوعی خرده فروشی که معمولا مبهم و تکراری است، للتودیو به محصولات خود باز می گردد، کیفیت های ذاتی را تجزیه می کند و ترجمه های فضایی خود را فرموله می کند. محیط طراحی شده نه تنها تجربه خرید لباس زیر زنانه را غنی می کند، بلکه آرمان های برند را در زمینه نوآوری، سبک و راحتی به مشتریان مدرن خود می گذارد. 

طراحی داخلی بوتیک

طراحی داخلی بوتیک

طراحی داخلی بوتیک

اشتراک

دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...

Leave a reply

نام:: فیلد اجباری.
آدرس رایانامه: فیلد اجباری. غیر فعال
وبسایت::
کد امنیتی:: فیلد اجباری.
دیدگاه: فیلد اجباری.