• ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ ۰۶:۰۰:۰۰
  • در کاشی و سرامیک
  • توسط argan2
  • بازدید: 2367
  • اخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ ۱۱:۴۵:۵۶
  • چاپ نوشته هاچاپ پی دی اف
کاشی مدرن مهریز

معرفی کارخانه کاشی مدرن سرامیک پارسیان


 درباره شرکت کاشی مدرن

مدرن سرامیک پارسیان، یکی از کارخانجات معتبر کاشی و سرامیک ایران، واقع در استان یزد، شهرستان مهریز، است. این شرکت از همان ابتدای آغاز فعالیت خود، سعی در استفاده از نیروهای متخصص و تحصیل کرده دانشگاهی داشت. از این رو، انجام مراحل مطالعات اولیه توسط مدیران و اساتید جوان در سال 1386 آغاز شد. در نهایت کارخانجات مدرن سرامیک پارسیان در سال 1390 و در زمینی به مساحت 12 هکتار راه اندازی شد.

با استفاده از بروزترین تکنولوژی ها و ماشین آلات ساخت ایتالیا، این کارخانه توانسته است ظرفیت تولید سالانه خود را به بیش از 3.5 میلیون متر مربع برساند. مدرن سرامیک پارسیان بعد از ایجاد تغییرات در گروه مدیریتی خود، توانست مجوز تولید سرامیک پرسلان را کسب کند و ابعاد جدید 35×105 را به دیگر ابعاد تولیدی خود اضافه کند.

از دیگر ابعاد تولید این کارخانه می توان به ابعاد 40×100 ،30×90 و 60×60، در ضخامت های 10 تا 18 میلیمتر، اشاره کرد. همچنین، مدرن سرامیک پارسیان،  تعدادی از محصولات خود را با برندهای مدرن، سپنتا و سوگند به بازار عرضه می کند. در تصاویر زیر با گوشه ای از تنوع ابعاد و طرح های تولیدی مدرن در تصاویر زیر با گوشه ای از تنوع ابعاد و طرح های مدرن سرامیک پارسیان آشنا می شوید.



جهت سفارش محصولات کارخانه کاشی مدرن از طریق شماره تماس های شرکت با ما در ارتباط باشید.

«واحد فروش: 09165390085»«مدیریت: 09168185790»    
شرکت کاشی ساناز یزد


اشتراک

دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...

Leave a reply

نام:: فیلد اجباری.
آدرس رایانامه: فیلد اجباری. غیر فعال
وبسایت::
کد امنیتی:: فیلد اجباری.
دیدگاه: فیلد اجباری.